lördag, januari 28, 2006

Utmanad?

Jo, det kanske man kan kalla det. Mina barn har precis slängt ut: 1 stort täcke, 6 videofilmer, 2 dvd-filmer, ca 10 gosedjur, ca 10 bitar quattro (stora lego), en massa små riddare, diverse klädesplagg, en datormus, laddaren till J:s ipod, två kuddar, ett litet täcke, två jättestora kattkuddar, 1 mindre lastbil, en ryggsäck och en massa annat krafs, genom sitt fönster, ner i snön nedanför. Jag är mållös faktiskt. Jag kan skriva men jag tror att jag tappat talförmågan. Nu leker de bland alla prylarna som jag släpat in igen, det är fullt med snö så de kastar snöboll i vardagsrummet.
Crrly, jag lovar att svara på din utmaning vid tillfälle, just nu måste jag anstränga mig lite för att behålla min mentala hälsa.

3 kommentarer:

crrly sa...

Har ni ingen digitalkamera???!! ;D

Monstermamma sa...

mental hälsa kan du säga bye - bye till med 2 ungar :-) fattar inte att du behållit den sååå länge. Min har gått upp i rök (hahaha kan man säga så?)

Eva-L sa...

crrly: Jo, men jag hamnade i nåt slags chocktillstånd. Det var så mycket prylar och jag var ensam hemma med barnen...Dessutom avskyr jag själv när jag blir påmind om dumma pinsamma saker jag gjort i mitt liv och tänkte i möjligaste mån låta mina barn slippa det...
monstermamma: min mental hälsa går helt i dvala när jag har någon form av amnings/gravidhormoner i kroppen, så inte förrän nu, när jag är mig själv igen:) har den börjar krackelera och vittra bort....