tisdag, april 04, 2006

Snösnösnösnllllllllllll

I morgon är det min födelsedag och det ska snöa. Bastard. Och jag ska äta lunch på stan med J. Det blir nog alldeles fantastiskt trevligt ändå.
Den underligaste grejen hände i söndags kväll när jag åkte tunnelbanan efter Morrissey-konserten. Jag satt bredvid ett några tjejer och en kille som plötsligt började viska lite och jag snappade upp orden "kändis" och "man borde klippa" (???). Sen vid Medborgarplatsen började några tjejer som stod upp framför mig säga kolla såg ni, det var han , varför går han av här? han kanske bor här, nej det gör han väl inte, jo men det var han Journalisten (mitt alias för honom då, ni fattar förstås). Och han är värsta kändisen som folk viskar om på tunnelbanan. Hoppas han är glad nu. Han är säkert större än Måns Ivarsson.

Inga kommentarer: