tisdag, april 25, 2006

Soft

Jag skulle slappa lite idag tänkte jag. Ett 5-timmarsjobb och sedan hämta barnen tidigt , gå till parken, gå hem och laga mat, lägga barn, titta på Grey's Anatomy. Istället blev det 5-timmarsjobb + 4000 ord på två dagar, en massa klistra-dokument-pyssel, och hämta barn, inte gå till parken, men snabbt förbi den nya killingen, laga mat och hela tiden tänka "det är en väldigt tight deadline, jag undrar hur det egentligen kommer att gå...." Men lite tur med alla jobb eftersom jag beställt ett litet set om 4 små Essie-nagellack från Blush (och en fat balm raspberry, jag kunde inte låta bli), som jag faktiskt inte har råd med (eller jo, det har jag men då får Edvin ingen ny vårjacka och behöver han egentligen det? Fast nu har jag nog råd med både och om jag bara gör det där jobbet). Så hur hinner jag blogga? Det är enkelt, min superkraft är positiv förnekelse.

2 kommentarer:

crrly sa...

Killing!!!! :)

Eva-L sa...

Mm, för att bo i Stockholm har vi löjligt nära till killingar, tallar, blåbärsris och till och med blåsippor! Rätt mycket rådjur också, inte så stor skillnad från mina föräldrars hus:-)