torsdag, maj 25, 2006

According to plan

Om allt går enligt, ja, planen, måste jag sitta uppe en timme till. Då är klockan halv fyra på morgonen. Jag har ett visst känselbortfall i fingrarna. Klart det beror på trötthet, men med MS i familjen så är det ju inte utan att jag undrar ibland. Det finns 5 Solero-glassar, 4 Tip top-strutar och 4 GB sandwichar i frysen. Jag är laktosintolerant. Jag har ätit tre glassar och druckit mjölkdryck med laktasenzym. Det verkar funka. Koffein vore bättre.

Daphne, you must think I'm mad but I'm still up (if you're up you should msn me) working. My fingers and wrists are a bit numb and I am rather tired. I eat lots of ice cream to stay awake. But, I will most probably not miss my deadline and eventually J will show up and take the kids off my hands. (It sounds as if he doesn't live here, but he does. I hope.)

3 kommentarer:

Daph sa...

I know you are a busy girl! Hopefully things will slow down a bit for you soon! ;)

Monstermamma sa...

jösses människa!
hoppas det går bra, med magen och deadline och allt.

Eva-L sa...

Monstermamma: Jo, det gick bra med deadlinen. Glassen visade sig bara ha en fördröjd effekt, så jag får gå tillbaka till sojaglass!
Daph: Things will slow down as soon as I decide I have enough shopping money. I am the one in control and I can say no when I've had enough. (My job is the best!)