söndag, maj 28, 2006

Blompinnar

Jag behöver faktiskt blompinnar. Jag är varken bra eller dålig på blommor, men J är katastrofal så vi har mest suckulenter. Och de växer ganska mycket. Nu har jag precis planterat om dem, men de vippar fortfarande. Jag behöver förstås blompinnar. Det är som en helt ny värld och jag vill verkligen förstå och kunna. Jag vill ha en japanskinspirerad trädgård i Skåne.

Daphne, I am not quite sure of the correct term here but I just discovered I need sticks to balance my pot plants. (According to my dictionary the English term is just plain stick. In Sweden it's flower stick.) And as I'm writing this Edvin is helping me with the boiling pasta so I have to go save his little hands from getting burnt.
Update: I managed to distract him with chickpeas and sausages. Now I just have to keep him from eating everyone's lunch before I even cook it!

Inga kommentarer: