tisdag, maj 29, 2007

Nya böcker!

Förra veckan hade jag lite för mycket tid över och beställde några nya böcker.
Isobel Hadley-Kamptz Jag går bara ut en stund, Anne Perry Shifting Tide, Susan Hill Risk of Darkness, Anne McCaffrey Dragonquest och White Dragon, Jane Austen Sense and Sensibility. Så nu ska jag bara översätta 19 000 ord, gå en till handledarkurs i 4 timmar, städa hela lägenheten från golv till tak två ggr till, åka på utflykt en hel dag till Tyresta med barnens dagis, ha gäster en kväll (en bok-Jenny som jag ska pracka på en massa bra böcker) och sen ska jag åka på semester till Östergötland med mina böcker. Och barn.

2 kommentarer:

Evova sa...

Hann du med allt? Jag kopte Krig o Fred till en kompis som flyttpresent (hon har just flyttat till Australien) men hon orkade inte med den sa jag ligger o laser den i sangen nu, svar att lasa for den ar sa ELANDIGT stor...

Eva-L sa...

Jag har fått in en skrämmande rutin på städningen...

Jag läser HP och the Order of the Phoenix i sängen just nu. Jag får onti handlederna om jag ligger på sidan.