torsdag, september 18, 2008

Ranting

Nu när småbarnstiden är över (nästan) så känns det både som om jag har fått en massa tid över eftersom jag inte behöver passa upp lika mycket på barnen som kan både klä sig och fixa mackor och gå på toa utan min hjälp. Men det är mycket mer att hålla reda på plötsligt: läxor, friluftsdagar, vattenflaskor, simskola, teater, schack (fick skriva om "schack" tre ggr innan jag stavade rätt) mm. Fast allt som händer nu är så fantastiskt mycket roligare än blöjbyten och nappflaskor så jag går gärna och hämtar tidigare och fixar extra mellanmål och letar sittunderlag och köper nya stövlar (pojkars fötter slutar aldrig växa, va?) precis hela tiden.

Daph, my biggest problem at the moment is that all the water bottles are gone. Kind of puts things in perspective, yes? This was just a rant on how I quite enjoy life w/o toddlers. (Even though lately I've been thinking about quitting my job and do some proper organizing of the home and kids. At the moment I'm involved in some kind of lawsuit against a company that refuses to pay me for work that I've done and it is quite exhausting (even though all I do is read through and accept all the paperwork J prepares, god he's clever.) So sometimes it'd be nice if water bottles were the ONLY problem. I'll get over it I'm sure. It's just that I have such a sore throat and being self-employed (and on my way to NY) I still have to work. But it's great to have big kids. I love that.

Inga kommentarer: