tisdag, november 04, 2008

Älsklingsbloggar

Som jag säkert har sagt tidigare så älskar jag Philip Teir och han har lagt ut ett jättebra youtubeklipp med två tjejer som sitter i en skog och sjunger som är jättebra. Titta på det. (Och om ni sitter och längtar efter sommar så hitta Philips eget youtubeklipp med en spårvagnstur i Helsingfors, fantastiskt underbart.)
(Jag insåg precis att jag inte länkar till Philip men det beror dels på att jag går dit via en annan lista jag har där mina 3 bästa bloggar finns, bara en av dem länkar jag till i min lista till höger här, och dels för att jag vill ha mina bästa ställen för mig själv, men för tillfället känner jag mig lite generös och delar med mig).
Philip skriver också på Weird Science, en annan fantastiskt intressant blogg. För oss som gillar att läsa om tv.

Inga kommentarer: