måndag, juni 15, 2009

Jos@jes

Förra hösten var jag på en möhippa. Jag kände ingen annan än bruden (och jag träffar helst aldrig nya människor. Alls. För jag törs inte.) men ibland får man faktiskt göra saker man inte riktigt vågar för att det är viktigare för nån annan. Det var hursomhelst en enormt trevlig kväll, för givetvis hade bruden jättetrevliga kompisar. Särskilt kvinnan jag satt bredvid, som hade ryggskott och var väldigt rolig. Jag tror dessutom att hon hade ett barn som hette Nils. Veckan efter hittade jag till hennes blogg och läste igenom den och gillade den. Sen tappade jag bort adressen dit och har tänkt på det ett par ggr men inte mer. Nu hittade jag en äntligen en länk i en annan blogg. Gå dit och läs.

3 kommentarer:

Articuno sa...

Verkar bra. Varm och välskriven, men inget för mig. Har gjort den jobbiga resan en gång (eller snarare stått vid sidan av en sådan resa) och behöver inte läsa om en annan.

crrly sa...

Oj, vad jag fastnade där. Tack.

Articuno sa...

Kunde såklart inte hålla mig borta. Usch, jag behöver verkligen inte det här. Men himla bra är den.