måndag, november 16, 2009

I'm still me


3 kommentarer:

Anonym sa...

Nu har jag varit inne flera gånger och tittat, kan inte riktigt få nog av den där bilden. Jag var ju inte med, men det känns nästan så. Och den oerhört stilige unge mannen till vänster får mig nästan att fundera på om det faktiskt inte är LITE, LITE coolt att röka ändå? (Att röka snyggt är en konstform väldigt få bemästrar, faktiskt.) Det är nog lika bra att jag inte fattade då riktigt HUR snygg han faktiskt var, det hade bara blivit besvärligt. Känner att jag saknar de där båda puddingarna i solglasögon nu, även om det faktiskt HÄNDER att jag träffar den en ena emellanåt./V.

fru a sa...

sannerligen. men jag har nog aldrig sett dig i ärmlöst sådär :)

Eva-L sa...

Nej, Anna och jag måste säga att jag är själv förvånad. Jag känner inte alls igen de där kläderna. Eventuellt är de inte ens mina.