tisdag, mars 30, 2010

Ställen som inte tar Amex

Insåg precis att jag inte kommer att hinna köpa Easter eggs till barnen. Jag brukar alltid köpa dem på English Shop. Jag gillar ägg av choklad bättre än pappersägg fyllda med godis. Jag gillar den löjliga mängden chokladen och jag älskar de fina kartongerna. Men English Shop tar inte American Express. Xxxxers. Och när jag var där i fredags hade jag 20 spänn och ett kreditkort. Och på torsdag åker vi till Skåne. Fast, ärligt (som mina barn säger hela tiden), måste jag egentligen handla där? PG Tips går att få tag på överallt, Munirs Livs har mitt kardemummate och resten får jag helt enkelt köpa i England. Så det så.

1 kommentar:

Evova sa...

vi hittade en M&S har i Bahrain! men jon ville inte ha paskagg. maste va pga varmen. haller med om att det ar irri nar de inte tar amex! du vet du kan rapportera pa amex website affarer du vill att de ska ga o signa upp? atminstone kan man det i england sa forutsatter man kan det i sverige med...

glad pask! kram