lördag, april 24, 2010

Glee

Jag började titta på Glee och såg 4-5 avsnitt men var tvungen att sluta kolla eftersom storyn med graviditeten/fakegraviditeten är så jävla sinnesslö. Och så gillar jag inte killen som är körledare, han ska ha stryk. Vilket kanske mest beror på att hans fru är en märla. (And don't get me started on vad jag egentligen tycker om körer.) Men så såg jag det här:



Nu vill jag adoptera allihopa.

Jag har hela tiden gillar Amber Riley och Chris Colfer jättemycket.

Edit: De tog förstås bort videon, men här är musiken. Och jag gjorde rutan mindre.

2 kommentarer:

Evova sa...

jag gillar glee. det ar liksom halva nojet att man sitter o smahatar koren o korledaren. jag gillar den stackars rektorn. o sue forstas! tvingade jon se sitt forsta avsnitt i fredags, madonna, han var mattligt road...

Evova sa...

ah nu ar filmen tillbaka. jaa. glee does madonna var bra!