måndag, april 12, 2010

Oj,

vilket långt påsklov jag har härifrån. Vi var i Skåne på påsken. Såg ingen konst. Men det går att spela wow trots sucky adsl. På min födelsedag, som brukar var på påsken och därför nästan alltid firas i Skåne, hade jag önskat mig räkor och vitt vin till middag. Varför hymla liksom. Jag fick Gosset rosé, världens snyggaset, godaste champagne, rökta räkor, vanliga räkor, havskräftor och löjrom. Johan gillar inte skaldjur lika mycket som vi andra gör, men när vi plokade fram majonnäsen åt han nog nästan lika många räkor som Nils (jag och Edvin har ju en egen kategori, skaldjursbulimiker som vi är). Det finns bilder på den gula prinsesstårtan från Olof Viktors också, men vi har inte riktigt packat upp färdigt än (vi kom hem förra tisdagen).
I lördags gjorde jag högskoleprovet. Vet inte varför, men en förklaring kan ju vara 40-årskris. Jag skulle mycket hellre vilja köpa en sportbil.


Daph, on my birthday I got champagne from Johan and clothes from the kids, I cunningly told where to shop and they so love birthdays and pretty things, I got perfect gifts! There are pictures. I will upload them.

1 kommentar:

Evova sa...

Josses va gott. Jag hade speciellt gillat prinsesstartan. Jag at den sist nar vi firade min fodelsedag i Stockholm for tva ar sen. Hoppas du at en extra bit at mig!