måndag, maj 17, 2010

London




På terminal 5 finns Krispy Kreme. Jag åt en lemon meringue donut. J åt en caramel. Överhuvudtaget åt J rätt mycket sött. HJan åt också en vit choklad- och ingefärscheesecake med kola- och chillisås på Wagamama. Han köpte en stor paket Cadbury Mini Rolls, mina favoriter jag pluggade i Guildford, men vi har kvar en del av dem. På Wagamama åt vi också udonnudlar, för dom är godast. Och så gjorde vi en pubrunda på Fleet Street och drack på på Bank of england och Ye Old Cheshire Cheese (poubrunda är väl möjligen att ta i) och på Ye Old Cheshire Cheese åt vi bangers and mash och fish and chips. Mmm, turister.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag gillar ju egentligen inte alls cheesecake. Och inte vit choklad. Och inte när de har pepparfrukter (?) i mina sötsaker. Men det är nåt med den där cheesecaken, den lämnar mig inte ifred./V.

Evova sa...

Jag ar mest avis over St John

Eva-L sa...

Cheesecaken var jättegod, men den vita chokladen förstörde lite.
Men Eva, St John kommer vi ju att gå till många fler gånger. Flytta hem vettja;).