torsdag, juni 10, 2010

Is this it?

Jag är lite rastlös. Kanske för att jag ska på studentmottagning, för det påminner mig om att jag borde komma i gång med mitt liv. Dvs läsa en fantastiskt bra bok. Just nu läser jag om World War Z och älskar den, men jag vill läsa nåt nytt. Eller kanske borde jag storstäda hemmet.

(I mitt förra inlägg om boken står det att Emmerich ska regissera filmen, men det är tydligen mkt gamla nyheter).


Uppdatering

En gammal vän till mig har precis disputerat samtidigt som hon är gravid med sitt tredje barn (alla barn under 6 år); när hon var gravid med barn 2 blev en familjemedlem allvarligt sjuk.

Den här veckan började jag måla min bokhylla i arbetsrummet. Det tog mig bara tre år att komma igång.

Men jag har väl andra kvaliteter *görenkoppteochsättermigochkollarpågreysanatomy*.

2 kommentarer:

Evova sa...

elandigt va gamla vi ar ;-)

Eva-L sa...

bara jag slapp bli påmind