tisdag, oktober 19, 2010

Dag 20

i min miserabla förkylningstillvaro. Det kan vara den tredje förkylningen jag är inne på, jag orkar inte tänka efter längre. Natten till söndag vaknade jag till ståendes i hallen dit jag hade tagit mig efter att ha sett en knytnävsstor spindel sväva ovanför mig i sängen. Jag hade visserligen svårt att sova den natten, men jag trodde det var den vanliga dödsångesten, inte feberfrossa. Tidigare idag höll jag på att kollapsa när jag sprejade näsan med Otrivin Menthol, kunde dock inte ligga kvar på hallmattan eftersom det kändes som att näsan skulle sprängas när jag låg ner. Smärtan runt hjärnan satt i, i en timme efteråt. Jag läser inget, bara Foxtrot-album för att kunna somna på kvällarna. Allt detta sammanfaller med det första normalstora jobb jag haft på ett år.

2 kommentarer:

Evova sa...

stackare! hoppas du mar battre nu!

Eva-L sa...

Nu vet jag iaf hur en mansförkylning känns :)