torsdag, november 25, 2010

Beslut

Idag har jag betalat räkningar (några försenade), betalat en julklapp till Edvin som jag har köpt på Tradera ("eftersom jag vet att jag får den, kan jag väl få den så fort den kommer och inte vänta till julafton"), skickat studierelaterat mejl, hittat två riktigt bra översättningar på termer som jag har tänkt på hela veckan. Igår bestämde vi oss för att inte resa någonstans i jul eftersom J eventuellt måste jobba. Igår rensade jag dessutom min mejlinbox.
Det här innebär väl att jag kommer att sova som ett barn ikväll? (Och helst något annat barn än mina då, tack).

Daph, I've done boring, adult chores like paying bills, making tough decisions (such as: we're not going anywhere for Christmas) and clearing my inbox. I really should be working ...


It could be i &%#"ed up the commenting when I changed the blog, but I redid the settings so it might work again.

1 kommentar:

Evova sa...

Vi ska inte heller nanstans over jul. Skypa gloggprovning nar barnen lagt sig? Kram