torsdag, mars 17, 2011

Day 30 – Your favorite book of all time

Det kan jag inte svara på men jag kan lista några av mina största läsupplevelser:

Den långa flykten - Richard Adams
Breakfast at Tiffany's - Truman Capote
The Secret History - Donna Tartt
Of Human Bondage - W. Somerset Maugham
The Sound and the Fury - William Faulkner
The End of the Affair - Graham Greene

Jag får sluta här, annars blir jag sittande resten av veckan och planen var att få till ett slut så att jag kan koncentrera mig på mitt arbete.

3 kommentarer:

Evova sa...

Haha! Jag har suttit o altat min basta bok o tankte att som beloning ska jag lasa om din. Borde anat att det dar med en basta skulle vara svart for dig med.

Ordet ar 'crumsig' - tanker mig som vi ser ut nar vi tryckt i oss cup cakes from Crumbs?

Eva-L sa...

Åh, Crumbs. Lavendelkakan.

Eva-L sa...

Fast lavendelkakan var från Teddy's, va?