fredag, september 30, 2011

Dagens

Kopierar Helena och gör

DAGENS:

Outfit: mörkblått & lila, mjukt & bekvämt
Humör: lite ledset för andras skull
Tanke: jobba? läsa? jobba? läsa?
Frukost: smoothie med mango, gul kiwi, banan, vaniljyoghurt och havremjölk, kaviarmacka & te
Bok: sitter just nu mittemellan The Affair (Reacher!) och Michelle Pavers Dark Matter. Ovanpå Dark Matter ligger min Kindle med Extremely Loud and Incredibly Close nynerladdad.
Låt: Welcome Home, Radical Face är nog de 2 senaste veckornas låt
Hurra: Jag får gå på skräckfilmskväll!
Bu: de där andra
Längtan: lugn
Önskan: visst vore det väl underbart om alla andra kunde vara glada jämt?

1 kommentar:

Evova sa...

javisst vore det bra om alla var glada men inte det dar kacka nu-ska-alla-ha-roligt. lagom glad hela tiden - det gillar jag. o ibland ar det lite trevligt att bli arg eller ledsen, jag tror man behover hela spektrumet - precis som jag vill ha fyra sasonger pa ett ar.