måndag, oktober 17, 2011

Just nu

läser jag Extremely Loud and Incredibly Close, och det tar rätt lång tid. Oscar är ju som tagen ur min familj och det blir tungt emellanåt. Men, jag gillar den här väldigt mycket mer än Everything is Illuminated (som jag inte kan uttala mig om eftersom jag slutade efter 4 sidor). Jag håller också på med Nicole Krauss Man Walks into a Room, inte heller någon sträckläsningsbok.
Jag hinner inte läsa så mycket som jag vill, för jag jobbar istället, men så snart jag bara kan (har råd) ska jag ta mig till SF-bokhandeln och shoppa loss på Lina Neidestams Maran, Peter Madsens Valhall och den fjärde boken om Hicke Hiskelig Halvulk III (till barnen). Jag hade glömt bort hur mycket jag gillar serier, i tonåren läste jag massor och nu återupptäcker jag med förtjusning.

1 kommentar:

Liou sa...

interesante