tisdag, maj 22, 2012

Just nu ...

Jag tar Saras och Annas måndagsenkät och gör om den till en tisdagsenkät!

Just nu …
… nöjesläser jag: Sweetheart, Chelsea Cain.
… nyttoläser jag: What I Talk about When I Talk about Running, Haruki Murakami.
… är jag exalterad över: allt som är grönt.
… är jag stolt över: att jag om några timmar ska ge mig iväg på mitt sjätte löppass med min träningsgrupp. Idag ska vi träna uthållighet.
… är nervös för: inte särskilt mycket. Men om jag försöker kan jag vara nervös inför min nästa flygresa (utan att ens ha den inbokad), eller mitt nästa tandläkarbesök (förr eller senare blir det ju ett, så är det ju bara). Så jag väljer att inte vara nervös just nu.
… längtar jag efter: sommarlov, eller mer specifikt, uteplatsen i Skåne där jag planerar att bosätta mig med en trave böcker och te och rosévin, i 5 veckor med början i juli.
… planerar jag: Jag planerar att åka till Evova i höst. Jag planerar att J ska köpa biljetter och jag ska skriva inköpslista för Sephora.

1 kommentar:

Molly sa...

jag har lagt upp receptet på brödet jag tror att du menar :) har för mig att du har testat det en gång tidigare? :)

önskar dig en fortsatt bra dag och vecka! kram