torsdag, december 05, 2013

Läslista november



november

karin milles - jämställt språk

c.c. hunter - born at midnight

c.c. hunter - chosen at nightfall

c.c. hunter - taken at shadow

scarlett bailey - married by christmas

susan ee - angelfall

sarah crossan - breathe

tally roland - the pollyanna plan

jussi adler-olsen - flaskpost från p

veronica roth - allegiant

sarah crossan - resist

robert kirkman - the walking dead vol. 9

c.c. hunter - awake at dawn

strandberg, bergmark elfgren - nyckeln

john scalzi - fuzzy nation

helen fielding - bridget jones mad about the boy

Här har jag drabbas jag av en önskan att läsa snabbläst, gärna jullitt och det var dumt. De bra böckerna jag läste var Nyckeln, Fuzzy Nation, Jämställt språk, The Walking Dead vol. 9 och Bridget Jones. Sedan 1-2 halvbra och en del riktigt urusla.
Jag vet inte hur bra Bridget Jones egentligen var, men jag läste den medan jag reste hem från London en mycket sen kväll och brydde mig inte om att folk såg att jag grät ungefär hela tiden. Hoppas de insåg att det var pga boken, annars var de bra hjärtlösa som inte frågade hur det stod till. (Tips! Läs aldrig Allegiant.)

Inga kommentarer: